ارتباط با دانشجویان ارشد دانشگاه مطهر

ارتباط استاد و دانشجو، رشته ها و دروس مختلف دانشگاه

ارتباط با دانشجویان ارشد دانشگاه مطهر

ارتباط استاد و دانشجو، رشته ها و دروس مختلف دانشگاه

توصیه های بازاریابی


برخی از توصیه های بازاریابی

رهبری:
اول بودن بهتر از برتر بودن است.

طبقه:
اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید، طبقه دیگری درست کنید.

ذهن:
وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.

تصورات:
بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.

توجه:
اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.

انحصار:
دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.

نردبان:
استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید.

مسابقه دو نفره:
در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود.

عکس:
اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند.

تقسیم:
در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.

چشم انداز:
آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.

توسعه خط:
فشار غیر قابل مقاومتی برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.

قربانی:
برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بده برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد.

صداقت:
هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.

حرکت جسورانه:
در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند.

غیر قابل پیش بینی بودن:
اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید.

موفقیت:
موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.

شکست:
باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.

سر و صدا:
شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.

قانون شدت:
برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند، بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند.

منابع:
بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.

اصول موفقیت

دید بلند مدت داشته باشد و اجازه ندهید موانع زود گذر شما را نگران کند و تمرکزتان را از اهداف بلندمدت منحرف نماید.
هر چیزی را که امروز در زندگی تان دارید خودتان به دلیل ویژگی های شخصیتی تان به سوی خود جذب کرده اید و بعد از این هم همینطور خواهد بود.
برای خودتان مشخص کنید که به عنوان یک فروشنده حرفه ای به چه ارزش هایی متعهد هستید و به خاطر هیچ کس و هیچ چیز و هیچ عاملی آنها را زیرپا نگذارید.
در تمام لحظات و در هر فرصتی با خودتان گفتگوی درونی مثبت داشته باشید
فروشندگان برتر با سایر فروشندگان رقابت نمی کنند آنها در واقع با عملکردهای گذشته خودشان رقابت می کنند و آنها رقیب جدی خودشان هستند

از برایان تریسی